Zuid Afrika - Reisverslagen van Linda van Weert - WaarBenJij.nu Zuid Afrika - Reisverslagen van Linda van Weert - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika

Mijn eerste reis buiten Europa. Ik ga voor 10 weken met drie klasgenoten naar Zuid Afrika, om precies te zijn naar Gordons Bay, dichtbij Kaapstad. Daar ga ik lessen en buitenschoolse activiteiten verzorgen voor kinderen van de school/weeshuis Immanuels Haven. In de weekenden en in de laatste 1,5 week gaan we reizen, zodat we ook iets van land kunnen zien.

Recente Reisverslagen:

Linda

Hallo allemaal, Op 25 april begin ik aan mijn avontuur. Ik ga voor 10 weken naar Zuid Afrika, om daar stage te lopen bij een school en weeshuis genaamd Immanuels Haven. Hier ga ik lessen verzorgen en buitenschoolse activiteiten organiseren. In de weekend zijn we vrij om het land te ontdekken, daar gaan we dus zeker gebruik van maken. Ik houd jullie via mijn blog op de hoogte van mijn avonturen!

Actief sinds 23 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2646

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

25 April 2016 - 05 Juli 2016

Zuid Afrika

Landen bezocht: